Propercorn

Deze week had ik tot laat les op school, waardoor er rond een uur of vijf een hongergevoel kwam opborrelen. Gelukkig kon ik beneden in de kantine nog wat te eten halen. Daar zag ik popcorn liggen, van een merk dat ik nog niet kende. Ik had eigenlijk wel trek in popcorn, waardoor ik de zak met ‘Propercorn Popcorn Lightly Sea Salted’ afrekende bij de kassa. Hmm, lekker dat deze snack was! 
Ik eet normaal eigenlijk alleen popcorn als ik in de bioscoop ben. Zowel zoet als zout lust ik, het is maar net waar ik op dat moment trek in heb. Het nadeel van de zoute popcorn in de bioscoop, is dat deze vaak zó zout is, dat mijn lippen gaan branden en ik enorme dorst krijg. Dat is bij deze popcorn van het merk Propercorn niet aan de orde. De popcorn is licht gezouten, eigenlijk precies zoals ik het lekker vind.
En dan de verpakking, hoe leuk?! Een normale chipszak is vaak niet fantastisch qua vormgeving, zakken met popcorn vind je in de supermarkt ook niet met een stijl waar je ‘u’ tegen zegt. De verpakking van Propercorn is daarentegen leuk, vrolijk en origineel, waar deze natuurlijk gelijk pluspunten mee scoort.
Wat ook een leuk weetje is, is dat de popcorn met de hand wordt gemaakt. Dit gebeurt allemaal met natuurlijke ingrediënten. Er zitten maar weinig calorieën in, de popcorn is glutenvrij en vegetarisch. Jeetje, wat een voordelen allemaal 😉
Sinds ik de popcorn op school heb gehaald in de kantine, heb ik de weg ook gevonden naar de Propercorn in de supermarkt. Héérlijk, je blijft hier echt van eten. Ik ben fan! ❤

Er zijn ook andere smaken, namelijk: Sweet & Salty, Sweet Coconut & Vanilla, Fiery Worchester Sauce & Sun-Dried Tomato, Sour Cream & Chive. De snack is te koop bij onder andere: AH to Go, Albert Heijn, Marqt en Deen. Een kleine zak (20 of 30 gram) kost €0,99. Een grotere zak van 80 of 90 gram kost €1,89.

Propercorn The Dutch Review
Bron header: Versusa
Bron logo: Zoemof

Plaats een reactie