Sylvie Swimwear Collection ’15

Deze week werd de nieuwe Sylvie Swimwear Collection #unforgettablesummer van Hunkemöller voor de zomer van 2015 gepresenteerd. De perspresentatie vond plaats in Soho House in Berlijn, een statig 5-sterren hotel in het hartje van de stad. Daar lieten Sylvie Meis en Zoë Prince-Smith (Director of Design) de pers hun nieuwe collectie zien, geinspireerd door fashion, glamour en fun. De backstagefoto’s van deze perspresentatie zijn onderaan dit bericht te vinden, keep scrolling 🙂

Via de Instagram-pagina van Sylvie werd iedereen al op de hoogte gehouden van de shoot die zij had voor Hunkemöller in het zonnige Thailand. Daar genoot én werkte ze in het gezelschap van Kay Nambiar, die we kennen als winnaar van Expeditie Robinson, gitarist van de Amsterdamse band Valerius en model (totaaaal niet jaloersmakend 😉 ).
Onder de foto’s staat mijn review!
kaynambiar2 kaynambiar1 kaynambiar
Bron foto’s: Instagram Kay Nambiar

De collectie: felle kleuren, leuke prints en trendy details!
Via de foto’s op Instagram en de foto’s van de perspresentatie kregen we een indruk van de Swimwear Collectie die Sylvie met Hunkemöller ontworpen had: veel felle kleuren, leuke prints en trendy details. De bikini’s zijn er voor alle soorten lichamen, zo zijn er triangel-bikini’s, beugelbikini’s, bandeau-bikini’s en push-up bikini’s. Ben je benieuwd welke bikini bij jou en je figuur past? Kijk eens op deze site, daar staat een goed artikel van Ze over bikini’s.
Mijn favorieten
Natuurlijk heb ik even gekeken naar mijn favoriete bikini’s in deze Sylvie Swimwear Collection. Van mijn vier favorieten heb ik hieronder een foto geplaatst. Zodra de bikini’s in mei in de winkel hangen, race ik naar de winkel voor de trangel-bikini met jungleprint en de fel roze bikini. Nu nog een leuke zonvakantie uitzoeken (tips zijn welkom!) of hopen op een mooie zomer in Nederland, zodat ik de nieuwe bikini’s kan showen op het strand of bij het zwembad.
hunkemoller bikini
Bron foto’s: Hunkemöller

Nu hopen dat deze bikini’s mij net zo leuk staan als Sylvie! 😀
hunkemoller Sylvie Meis
Bron foto’s: Instagram Sylvie Meis

Ervaringen 
Ik heb al eerder bikini’s gekocht bij de Hunkemöller en ben daar nog steeds tevreden over. Elk jaar koop ik weer nieuwe bikini’s omdat ze iedere keer weer mooiere bikini’s ontwerpen. Maar eigenlijk zou het niet nodig zijn, de bikini’s van vorig jaar zien er nog prima uit, zelfs na vele keren wassen. De kleur blijft mooi en de stof blijft goed, wat laat zien dat de bikini’s van Hunkemöller van prima kwaliteit zijn. Juist omdat ik elk jaar weer nieuwe bikini’s koop, vind ik het belangrijk dat deze niet te duur zijn. De prijs bij Hunkemöller ligt rond de €15,- voor een broekje, €30,- voor de top.
Informatie 
De Sylvie Swimwear Collection is vanaf mei verkrijgbaar in de winkels en via de webshop. De bikini’s van de Sylvie Swimwear Collection gaan tot cup E.
Naast de Sylvie Swimwear Collection heeft Hunkemöller ook nog andere collecties met zwemkleding, deze artikelen zijn nu al verkrijgbaar via de site. De producten uit deze collecties gaan vaak tot cup F.

De backstagebeelden! 
Sylvie Swimwear Collection 2015 Sylvie Swimwear Collection 2015 Sylvie Swimwear Collection 2015  Sylvie Swimwear Collection 2015 Sylvie Swimwear Collection 2015 Sylvie Swimwear Collection 2015 Sylvie Swimwear Collection 2015 Sylvie Swimwear Collection 2015 Sylvie Swimwear Collection 2015 Sylvie Swimwear Collection 2015
Bron foto’s: Hunkemöller


Een reactie op “Sylvie Swimwear Collection ’15

Plaats een reactie